Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Πως θα τηγανίσουμε τα τέλεια μανιτάρια

Πως θα κάνουμε τραγανά τηγανιτά μανιτάρια ! Το μανιτάρι είναι από τα αγαπημένα μου υλικά λατρεύω την γεύση του την υφή του και τον μοναδικό τρόπο που εμφανίζεται ! Πέρυσι ένα δέμα έφτασε από το Τυμπακι (Χωριό της Κρήτης ) Μυρωδιά δάσους , Βρεγμένο χώμα …. Τρελλάθηκα όταν άνοιξα την κούτα από τα γάλατα Νουνού…. (όπως παλιά ) γεμάτη με άγρια μανιτάρια αρτικιτες ….. Είναι λίγο το word για να περιγράψω την γεύση και τα συναισθήματα μου …. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον σύντεκνο μου για την όμορφη στιγμή που χάραξε στο μυαλό μου Νικόλα είσαι σπουδαίος άνθρωπος όπως και να έχει ‼ Μέσα από το video με απλά λόγια θα σας δείξω την τεχνική μου να κάνετε τα τέλεια τηγανιτά μανιτάρια …. Τόσο απλά , και μην ξεχνάτε να μοιράζεστε την γνώση σας απλόχερα , ας σταματήσουμε να είμαστε μίζεροι . Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα μηνύματα που παίρνω από όλους εσάς…. Είμαι ευγνώμων ! ..........ZC

Δεν υπάρχουν σχόλια: