Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Μπακλαβάς



Μπακλαβάς
Video !!
Σαν το κοπελι κάνω στο άκουσμα του !
Κυριακάτικο τραπέζι σπίτι, οικογενειακή μάζωξη
‘’Ζηνιώ ήρθε ο θειος,  έφερε μπακλαβά, θα τον φάμε μετά το φαγητό ε !
Σακούλα διάφανη το ταψάκι το κλασικό, τυλιγμένο με το χαρτί του ζαχαροπλαστείου και η φαντασία μου να κάνει όργια ….     Θα είναι καλός ? Ελπίζω μόνο να μην είναι μπαγιάτικος !
Το βλέμμα μου καρφωμένο στην σακούλα, ο πατέρας μου να με κρυφοκοιτάζει και με την μπάσα του φωνή :  
-  Δεν μπορείς να περιμένεις ?
-  Προτείνω να τον βγάλουμε από το χαρτί να μην πανιάσει
-  Ζηνιώ … Φρόνιμα
Ντελίριο, χρυσαφένια φύλλα, το φως της λάμπας να πέφτει πάνω τους και να λαμπιρίζουν στα μάτια μου, η μυρωδιά έχει εξαπλωθεί παντού,
ένα ρίγος διαπερνά το σώμα μου. Περιμένω να τον ακούσω, να ακούσω τα φύλλα να μου τα λένε όλα μόνο μ’ ένα άγγιγμα.
Δεν περιγράφω άλλο….         
Μεγαλώνοντας δεν μπορούσα να σταματήσω να ψάχνω πως θα κάνω τον καλύτερο μπακλαβά, πολλά πειράματα, διάφορες ιστορίες , άπειρες συνταγές. Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω πως φτιάχνω τον ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΑΚΛΑΒΑ ...........ZC

Δεν υπάρχουν σχόλια: