Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Πως κάνω καφέ φίλτρου σπίτι μου




Πως θα κάνουμε εύκολα ένα καφέ φίλτρου σπίτι μας


Λατρεύω των καλό καφέ.
Μου αρέσει να απολαμβάνω ένα καλό καφέ. Προτιμώ τον παγωμένο είμαι αλώστε από τη γενιά που μεγάλωσε με φραπέ !! τα τελευταία χρόνια μου αρέσει να πίνω fredo espresso, και φίλτρου.        
Αν και δεν είμαι ιδικός , θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω πως απολαμβάνω τον φίλτρου σπίτι μου.
 Μου αρέσει η διαδικασία με το V60 . Το V60 είναι ένα κωνικό σκεύος (γυάλινο, μεταλλικό ή κεραμικό) όπου στην κάτω μεριά υπάρχει μια οπή ώστε να γίνετε η έκχυση του καφέ. Τοποθετούμε χάρτινο φίλτρο, τον φρέσκο αλεσμένο καφέ που έχουμε επιλέξει και με μαεστρία ρίχνουμε το ζεστό νερό, σε 3 λεπτά απολαμβάνουμε ένα τέλειο ρόφημα .
Προσωπικά μου αρέσει το απαλό χρώμα και τα επιθετικά αρώματα που αναδύουν , στα συν είναι η όλη διαδικασία, ιεροτελεστία που του δίνει άλλους δυο πόντους από το πουθενά …
Αν δεν σας αρέσει η ταλαιπωρία  συνιστώ μια καφετιέρα είναι οικονομικές…
Θέλω να σας δείξω πως θα κάνετε έναν τέλειο φίλτρου σπίτι σας  χωρίς να χρειαστεί να αγοράσετε V60 , Hariot , κανάτες κτλ. 
Θα χρειαστούμε:
Μια ζυγαριά
Ένα  χρονόμετρο
Ένα σουρωτήρι που κάνουμε τσάι

(με μικρές τρύπες ώστε να μην μπορεί να φύγει ο καφές, αν δεν έχετε απλά πρέπει να τοποθετήσετε ένα μικρό φίλτρο μέσα και πριν ρίξετε τον καφέ να μουσκέψετε με ζεστό νερό ώστε να φύγουν οι οσμές του χαρτιού )
Ένα βάζο του κιλού


Τοποθετούμε μέσα στο σουρωτήρι 26γρ φρέσκο αλεσμένο καφέ.
Θα προσθέσουμε 40γρ νερό και θα περιμένουμε 40 δευτερόλεπτα.
Μετά από 40 δευτερόλεπτα θα προσθέσουμε άλλα 300γρ νερό το ρίχνουμε σίγα με κυκλική κίνηση.
2 λεπτά 30 δευτερόλεπτα  πρέπει να διαρκέσει όλη η διαδικασία
Θα μας δώσει 280 γρ έτοιμο ρόφημα καφέ.  
Καλά καφεδάκια    
..........ZC

Δεν υπάρχουν σχόλια: